sobota, 30 stycznia 2010

K.R.I.S.mcilloZLN




Już całkiem niedługo pojawią się "3STYLE" czyli K.R.I.S. mcillo oraz Zln.
Materiał w całości wyprodukowany przez Zielonego :) Wokalnie ja i Pan Kris :)
Trwają ostateczne odsłuchy i mogę szczerze przyznać, że jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu :) Bardzo się cieszę, że udało nam się zrealizować kolejny materiał tym razem z udziałem Krisa :)
Projekt w 100% taki jak chciałam :)! Jest to kolejny krok w realizacji moich planów :)
Współpraca z ludźmi, którzy mogą mnie czegoś nauczyć i zainspirować to ogromny prezent.

Dziękuję!

Podziękowania należą się również Gabi (www.baduistka.wa.pl) za zdjęcia jakie dla nas wykonała! Tomaszowi za projekt graficzny, który pojawi się wraz z materiałem oraz wszystkim, którzy wierzyli w tą kolaborację!

Odliczam dni :)

mcillo

3 komentarze:

Gabriela Subbotko pisze...

To ja się cieszę za każdym razem kiedy mogę z Tobą współpracować, Illo!!:)

marcin pisze...

bardzo mnie ciesza takie niusy :D pozostaje czekac i rozgrzewac sprzet grajacy do odsluchu JARAM SIE !!!

a.k.a. gonix pisze...

niiiiiiiiiiiiiiiiice ;_)) czekam!