sobota, 2 stycznia 2010

Kilka zdań o: Eve




Eve Jihan Jeffers urodziła się w 1978 roku w Filadelfii.

Poznałam jej rap na ścieżce dźwiękowej do filmu "Senator Bulworth" jeszcze wtedy jako Eve Of Destrucion, kawałek wymiatał :) Dopiero później dowiedziałam się o jej perypetiach i tym samym trudnych początkach w Aftermath.
Swoją karierę zdecydowanie zawdzięcza Dmx'owi, który wyłowił jej talent i sprawił, że stała się pierwsza damą Ruff Ryders :)
Zawsze lubiłam jej kawałki i klipy choć nigdy nie była w pierwszej trójce mojej listy kobiecego rapu. (Lista jest w tym wypadku zbędna!)
Mogę spokojnie przyznać, że Eve ma spory talent, świetne teksty i klasę.
Próbowała nie tylko śpiewania, grania w filmach ale i udzielała się w projektowaniu całkiem ciekawych ubrań. Jakby nie było największą siłą tej kobiety jest rap i tego powinna się trzymać!
Czekając na kolejny krążek wybrałam coś dla oka i ucha.
Po pierwsze: "Satisfaciton" ponieważ pozytywnie mnie nastraja kiedy zamierzam spędzić noc przy rymach.



Po drugie: "Give it to you" ze względu na karnawał :)



p.s. "Kilka zdań" to nowy dział w którym padnie kilka zdań o czymkolwiek i kimkolwiek, kto przykuł moją uwagę w danej chwili :) Dzisiaj to właśnie Eve postawiła mnie na nogi :)
One Love!

Brak komentarzy: