niedziela, 30 sierpnia 2009

Płyty



Jak to dobrze jest mieć znajomego w sklepie z płytami :) Wystarczy jeden telefon by kilka kolejnych krążków trafiło do mojej kolekcji :)
Po pierwsze Busta, którego jestem fanatyczką w przedziale powiedzmy od pierwszej jego płyty poprzez udziały filmowe i klipy aż do roku 2004 no dobra po prostu te jego nowe produkcje są z innej planety i tyle na temat..."It ain't safe no more" z 2002 nie jest jeszcze wcale taki najgorszy a wręcz przeciwnie i to samo z "Genesis" tylko rok młodszy od poprzednika hah "Break ya neck" nadal łamie mi kręgi :)
Pani Macy Grey jest kobietą, która łamie wszelkiego rodzaju stereotypy i wywołuje u mnie niesamowite emocje. Krążek "The id" umila mi przebywanie w kuchni podczas pieczenia ciast i smażenia mięsa :P a jak mam chwilę czasu by zerknąć na teksty piosenek znajdujące się w środku to bój się Boga człowieku ale ja śpiewam!!!! :P
O Mary J. Blige mogłabym książkę napisać a "My life" z 1995 roku to powrót wspomnień z najlepszych lat mojego życia!!! Cudowna płyta!!!!!
Prince to koleś który jest geniuszem! Nie jestem jego zagorzałą fanką ale kawałki takie jak "Kiss" czy "Purpule rain" to diamenty i perły w mojej kieszeni :) Płyta "3121" zwyciężyła u mnie trackiem "Black sweat" nie pomijając oczywiście całej reszty! Oł jeeeeee fajnie to mieć !!!!!
No i Nina Simone złote wydanie - podwójna satysfakcja!!!! "Don't let me be misunderstood" czy "I put spell on you" i wiele wiele innych to w tej chwili hity w moim domu!!!!!

Nie trać hajsu na pierdoły!!!!! Inwestuj w dobre płyty i książki!!!!!
Dziękuje Ci Panie...
Muzyka jest lekiem na wszelkiego rodzaju bolączki :)
Uśmiecham się!
Przepiękny weekend :)

3 komentarze:

Andrzej-calak pisze...

W żadnym wypadku arcydzieła, ale każdym zarazem rzeczy warte uwagi. Na Busta jest kilka super bangerów i dobre pojedyncze perełki Dilli. Prince w sumie ma w chuj dobrych momentów, Macy i Mary to klasa, a Pani NINA S. to w ogóle temat na wiele oddzielnych opowiadań. Jak ona śpiewa, jakie ma teksty, jak interpretuje muzykę - cudowne.

teoem pisze...

Nie chce być chamski ale zawsze jak u ciebie jestem nigdy z głośników muza nie leci.Może to tylko puste opakowania z trefnego sklepu.hehe

Mcillo pisze...

hahahaha wpadasz na 5 minut i pokazujesz zdjęcia z wakacji...na dodatek marudzisz i chcesz kawy :PTomasz zabije cie kiedys uwierz mi nie znasz dnia ani godziny! ;)