niedziela, 18 września 2011

mciLLo - ThriLL

Postanowiłam zrobić sobie kawałek w formie obrazka :) Może nie zasługuje w stu procentach na miano "klipa" ale posiada swego rodzaju dedykację w stronę znaczenia tego słowa. Początkowo nie miałam zamiaru umieszczać go na blogu, jednak jakiekolwiek spięcia w mojej głowie zostały rozpięte i radość jaka mi towarzyszy przy oglądaniu powinna wypływać do Was z monitora.
Dziękuję wszystkim, którzy się pojawiają :) Kocham Was - inspiracja to potęga.
Małe rzeczy i małe doświadczenia to tak naprawdę ogromne możliwości.
Realizacja :Zln (OneLove do ostatniego uderzenia mojego serca)

MciLLo - Thrill - propozycja oglądania na małym ekranie :)



p.s. Jakiekolwiek porywy i wybuchy niesprecyzowanego śmiechu wskazane w 100%. Podobno mój dystans do kamery jest słodki. Whatevaaaaaaa.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

0.58 moment kawałka

dooobre!!