czwartek, 18 marca 2010

Slam Poetry Fotorelacja

_Slam Poetry_
Fotorelacja ( okiem Zln'a) z dnia 17 marca 2010
"Fanaberia Jazz Club" Ostrów Wielkopolski 20:30



Wystąpili:

Karter_Djonek



Karter solo



mcillo



Hakan



Born



Kostek



Angelika



Ina



Denver



Famson




Prowadzenie: mcillo i Karter :)




Bardzo dziękuję wszystkim za przybycie zarówno publiczności, która dała z siebie wszystko i baaaardzo nas wspierała, jak i w szczególności wszystkim uczestnikom pierwszego Slamu w Ostrowie :) Byliście cudowni, znakomici, inspirujący i udowodniliście, że jak się chce to się fajnie układa :)WIELKIE DZIĘKI!!!!!!!
Do zobaczenia na kolejnym Slamie już w kwietniu :)
Czekam na zapisy!!!!!!
:)

mcillo

4 komentarze:

a.k.a. gonix pisze...

ale się jaram, na którymś slamie pojawiam się i ja i moja radosna twórczość, koniecznie !!! macie jakieś video ? żywe słowo 4 lyyfe, mother^%$rs!

Mcillo pisze...

:) mam video ale jeszcze nie zgrałam na kompiszona...Musisz być na następnym Slamie !!!!!! :)We still in touch!

Josz pisze...

I na czym polegają dokładniej te spotkania? Sama kiedyś nagrywałam, ale dziś zostało mi juz tylko pisanie. te zdjęcia kuszą by tam się kiedyś pojawić.

Mcillo pisze...

Spotkania polegają na prezentacji własnych tekstów o dowolnej tematyce. Można recytować lub czytać z kartki :)
Wbijaj! Zapraszam!
Zapisy od 20stej 16 wrzesnia 2010, Fanaberia.