piątek, 7 grudnia 2018

Blog

Cześć, jestem Mcillo i właśnie mija 10 lat odkąd powstał ten blog. Kto ma ochotę się napić wirtualnego szampana? Toast za wzloty i upadki! Toast za twórcę i odbiorcę, dobry prąd, uśmiech i głupotki :) Od kilku lat jestem tutaj bardziej od okazji - wznieśmy więc toast za regularne wpisy. Tego sobie życzę w samo południe :)
Prześledziłam losowo posty...to jest jednak dobra rzecz - taki blog. Rentgen własnego świata.
Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze. Rozmowy o rapie muszą się toczyć do końca moich dni. Niech tak jest, jak było zawsze.
Masz chwilę? Napisz komentarz, napisz cokolwiek, daj znać co u Ciebie :) 
Z poważaniem,
iLL

One Love

Grafika: Ludzik (Dzięki!)

5 komentarzy:

mrzw pisze...

Byłam świadkiem pierwszych postów i miło będzie tutaj wrócić. Zdrowie Twoje Illo!

Mcillo pisze...

Dziękuję :) Mrzywa! Pozdrawiam ♡

WRN pisze...

Wbijałam tu będąc w liceum (pozdro Mrzywa!!!) i jarając się "tą raperką z Ostrowa". Minęło 10 lat i nic się nie zmieniło! :) Dużo miłości ILLO!

Mcillo pisze...

Wrona! Dzięki - lowju geeerl ♡

Anonimowy pisze...

ej illo - wiesz, że 10 lat czekam na numer z Tobą...
Wreszcie wróciłaś do bloga.
Zgadnij kto :)
Respekt!