poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wolna myśl

Co słychać?

U mnie Kalae:



W środę przybywa do Wbijać mój ulubiony raper z WLKP :)
Już najwyższy czas by nagrać coś w większym gronie.
Czas na "fituringi". Czas na mciLLo i czas by PRODUCENCI od których dostałam bity wreszcie dostali trochę wokali :)
Od roku chomikuję tyci tyci rapu...Spokojnie bez presji zgrywam zwrotki...czujnym zmysłem słuchu selekcjonuję bity Zln'a. Coś powstaje a mi się wcale nie spieszy. Ten spokój głaszcze mnie po głowie.
Najlepsze w tym wszystkim jest pozyskanie tak bardzo poszukiwanego od dwóch lat czasu :) Ironią losu mam go ostatnio w nadwyżce co jeszcze dosłownie kilka dni temu graniczyło z cudem.

Alleluja.

iLL

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Oł je ;-)Czarnyzell in da Hizell :-)Ill Girl and Da Green...Wbiyyyaaaatch like in Death Row Dayz! :-)laidback is back!