poniedziałek, 6 lutego 2012

What's Up.


Co słychać?

Mam piękny utwór od Pani Arie "Ready For Love" - jest spokojny, klimatyczny, bardzo odprężający. Kocham jej mądrość - jest ideałem kobiecości. Bo dzisiaj o kobietach, które mnie inspirują.
Czytam ciekawą książkę właśnie o żeńskiej stronie kuli ziemskiej. Autorka o której na chwilę obecną nie chce pisać jest bardzo ostra :) Momentami wyczuwam ogromną apatię do męskiej strony kuli ziemskiej :) Aczkolwiek nigdy nie będę tak dzieliła kuli bo ON i ONA to całość. Więc bądź gotowy/gotowa na wzajemnie dopełnienie. Życie bywa naprawdę ciężkie ale dla mnie to rutyną wymagać wielkich rzeczy a wyjątkiem i uniesieniem zauważać te małe.
Ok !

Poniżej kawałek, który pokazuje piękno:

(a panowie, których tam widać łaaaał romantyzm wisi w powietrzu :) kto jest gangsta? ;)) haah




Ładne?

Pewnie, że ładne.

"Mowa jest srebrem, milczenie złotem a słuchanie platyną" tak Panie Majewski !

TAK.

A Nina ?



Mojej babci by się spodobało :)

Podaruj mi życie kameralny koncert z duszą i łzami w oczach. Podaruj...

Bywam grzeczna :) a wszyscy gadali, że ze mnie urwis ! :)



One Love!

iLL

Brak komentarzy: