środa, 9 listopada 2011

Curious



Ciekawość to pierwszy stopień do piekła...

Ogłaszam niski stan mojego mentalnego i dlatego ulubiony klip z wielu ulubionych został wybrany :) eLeL zawsze pomaga :)

Idąc śladami Temzkiego i myśląc dlaczego LL nie wpadł do Polski na koncert tak sobie rozważam wszystkie za i przeciw stania pod samą sceną i w sumie wychodzi na to, że są tylko plusy...żadnych innych negatywnych opcji nie znalazłam :) :P

Dalsze wywody kierują się w stronę Kst, którego nie widziałam wraz z wybranką swojego życia chyba z dwa miesiące wiec oficjalnie wspieram Cię kocie bo dzisiaj masz publiczne wystąpienie i nalegam na jak najszybsze wspólne spożycie czegoś mocniejszego :)

W piątek sittin on chrome :) Apartamenty nasze ;) Czas wybrać dobre płyty i ciepłe ciuchy - 3 dni rozpusty :) Pozdrawiam Tomasza z żoną :) Telefony są po to by wydzwonić szczegóły :) Ma być cudownie razy sto!!!!!! :)

Dobrze geeeerls and boooojs - niech RAP wisi w powietrzu.

One Love.

iLL.

P.S. Nie było mnie wczoraj na tlenie - to była elektroniczna zjawa :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje ze w okresie swiatecznym odbijemy sobie Sista bo stesknilismy sie za wami;]
Trzymajcie sie w cieple!
PEEACE
KOSTEK

Mcillo pisze...

Proste.
Trochę szkockiej mi zostaw.
:)

Anonimowy pisze...

spoko looz;]szzkockiej niebraknie!