sobota, 24 lipca 2010

Haszyk



Ok, nie będę ściemniać napiszę to: mam kiepski nastrój, sporo na głowie, mieszanka wybuchowa, lekko nie jest... choć wszystko jest w porządku.

W takich chwilach pojawia się LL cool J - fajny chłopak w czapce, który wiecznie ściemnia i nigdy mi się nie nudzi :)Szczypior jeden wprowadza dobry nastrój!

Cukierki muszą być nawet auto tjuuuny też mogą być, wybaczam wszystko dzisiaj!
Masz zły dzień? Spokojnie, wszystko jest dozwolone, nawet te kawałki które nigdy nie bujały :P
Ale Hasz jest spoko, zawsze mi się podobał - klip rządzi! Można pośpiewać na refrenie :)
Nikt mi dobrze nie wykmini tego dnia bo jestem nie wyspana...

Wertuję kawałki, będę pisać, będę czytać aż polegnę.

A miał być griLL to się pogoda posrała :(

Stwierdzam, że nawet najbrzydszy człowiek świata z gestykulacją i mimiką LL'a podbił by to i tamto :P

Shark! Devil!

Nie myślę dzisiaj PRZEPRASZAM!

Bo tak naprawdę to wszystko w rapie jest ukryte :)

Brak komentarzy: