poniedziałek, 5 października 2009

Roots Manuva



Lubię go :)

p.s. Jem orzeszki a nóż widelec moja skleroza się cofnie :) Nie chcę też nic gadać za wcześnie ale chyba mi się system psuje bo magiczne rzeczy czasami pojawiają się na monitorze...może jakiś wirus a może nieee eee eeee !?

p.s. Mieliście kiedyś taki naprawdę Dreamy Day? Ja miałam ich sporo tylko szkoda, że dopiero teraz je tak widzę...w sumie może wtedy też tak je widziałam tylko inaczej to czułam...Ażżż oby jak najwięcej takich!
Dzień pełen progresu jest poniekąd takim dniem. I nie mam na myśli spraw przyziemnych tylko te które odrywają mój umysł od rzeczywistości i sprawiają, że jestem ...że jestem! To jest dobra końcówka!

2 komentarze:

a.k.a. gonix pisze...

Jak to miło CZŁOWIEKA posłuchać...a wiesz że robimy hita w cztery na FCSG ?
..no widzisz jak ty mało wiesz..ladies night idzie do domu..szczegóły wkrótce :D

Mcillo pisze...

Szczegóły teraz!!!!!!!!