sobota, 12 października 2013

Pink and gunz

Absolutnie nie pasują do różowego :)

Strzelam rymami więc uważaj na nowe szity pod koniec roku.
Jest sporo pomysłów w głowie jednak czas nie pozwala mi na wszystko. Jestem bizi lajfem ...
Kobiecego rapu jest ostatnio sporo w obiegu więc nikt nie będzie tęsknił za illo jak się na kilka miesięcy schowam in studio :) Oby się wszystko poskładało tak jak sobie zaplanowałam !!!!

What up what up!


to jest tha bomb na słuchawkach - yhmmmm jaram się! Rage Queen!

5!


10 komentarzy:

g6 pisze...

W wersji blue do khaki's-ow bylaby niezla ta koszulina. :] Ps. Jak sie zowie ten Twoj nr. "...wyzej, wyzej..."? And gdziez ten link do KREM-u na facebook... chcialem obczaic sobie to co tam bylo z Toba w okienku gdzies troche nizej, thx, yo! :]

Mcillo pisze...

Numer wyżej nie jest mój lecz gracza z Poznania o ksywie Laidback Black. Numer pochodzi z epki "Laidback przy G-Funku" (2013) oprócz mnie gościnnie jest również Marta Krzywda na refrenie :)
http://www.youtube.com/watch?v=tivs_tFIKs4

Mcillo pisze...

KREM:

https://www.facebook.com/kremgrupa

5!

g6 pisze...

Aha, taki pojedynczy track, pokminie, co do g-funku to pamietasz ten 10#ty nr. z debiutu Warrena kolabo z niejaka Malik i jego nieslawna wpadke w literowaniu slowa N-X-E-T? ;) Takie minorowe luzne loty dobrze mi sie wkrecaja teraz. :] Co do kremu to znalazlem ta stronke ale nie chce mi jakos wyswietlic historii sprzed IX'13, a tam zczailem bylo cos Twojego, totez jakby dalo rade wiesz daj cyne, szacun! :)

g6 pisze...

Ps. No to teraz moja nieslawna wpadka - Malik to Mr.? Daaamn... :|

Mcillo pisze...

http://m.youtube.com/watch?v=PzJunCzQ_Mg&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DPzJunCzQ_Mg#

Pewnie o SuperMoce Ci chodziło.

g6 pisze...

Nie, nie, to slyszalem, czaje, spoko opcja, tamte fity mi nie wszystkie praza, ale ogolnie na dobrym patencie, pare rewrite'ow i bylby bardzo mocny numer, cos jeszcze nizej bylo z fota Twojej gangsta mordki, hehe, na tyle rozpoznawalny image ze nawet po zarysie da sie zczaic, dobrze, dobrze. :)

g6 pisze...

"Wyzej" jak na 2gi raz to juz dla mnie troche za slodki, i w ogole przy wjezdzie tego typa mi sie stop zrobil. ;P Ale dobrze, pozytywnie mi sie mordka ucieszyla na te pozytywne linijki Twoje. :)

g6 pisze...

Ahahahas, Wonder Woman, taa jeee! :D Przycialbym to o 2 fity, Gonix jeszcze w miare daje, reszta ciach jak dla mnie, no a Wonder Woman zjada z gracja... samum - aure... i te zlote bransolety, jes jes jou! :)

g6 pisze...

Dobra, mam, zlapalem to, dosc ciekawy eksperyment, z pazurem na pewno, to mi sie podoba, chociaz troche brak bardziej przejrzystej struktury jak dla mnie i wstep przydlugi, generalnie nie jest zle, poooh! Hehe. :]