sobota, 3 stycznia 2009

Deliquent

Hiszpański i angielski w rapie to dla mnie priorytety, Deliquent Habits to moje gusta muzyczne z lat 90-tych, które trwają we mnie rzecz jasna do dzisiaj i już do końca :) Co prawda nie jest to Tres Deliquentes ale równie dobry track z Hurricane G gangsta women fo real.
Jeżeli chodzi o dzisijeszy piękny mroźny dzionek to wreszcie zabrałam się ostro za teksty - genialnie!!!! Wyskrobałam wersy na mixtape Ysia i zdecydowanie skupiam się od nowego roku prawie wyłącznie nie wliczając pracy i życia osobistego na rymach i bitach. Od GilloTyny w lutym będzie rok więc powoli mnie kusi lp... kusi kusi póki co wersy wersy wersy - czyli szlifuje rajmy... i tym miłym akcentem zapodaje kawałek dobrego shita:


Deliquent Habits & Hurricane G - What tha Fuck!!!!

Brak komentarzy: