środa, 24 czerwca 2020

Romantic Boogie



Żyje sobie na kuli ziemskiej taki fajny producent o super ksywie: Panama. Pewnego dnia ten oto człowiek postanowił wysłać mi podkład muzyczny. Tak się złożyło, że bardzo mi się spodobał i napisałam pierwsze wersy. Mało tego, współpraca z osobą, która nie tworzy ciśnienia lecz grunt do świetnej weny to złoto. Panama to świetny muzyk a ja, otwarłam się na pierwsze poważne love songi :) Nasza współpraca trwa już prawie dwa lata. Jak to w życiu człowieka dorosłego bywa, z dzieckiem pod pachą i własną firmą nie jest łatwo rzucać "hitem" na prawo i lewo, więc powolutku lepimy epkę.

Pierwszy numer z 90s LOVE ep to:

Romantic Boogie
Muzyka: Panama
Śpiew: Panama
Rap: MCillo
Miks i Master: ZLN


To co? Mały powrót do 90s?

Zapraszam :)

iLL


Brak komentarzy: