poniedziałek, 13 maja 2013

Wdowa, Mi-La - news.

Yo

Dziewczyny stale zaskakują a rok 2013 ma mieć akcent mocno żeński !!!!! I to się sprawdza :) :) :)
Bardzo mnie cieszy postęp i wzajemna motywacja. Lady's First! Różne style warte uwagi i akceptacji przez nasz kraj. Odbiorco - STAND UP!

Wdowa zamieściła na swoim profilu WdowaTv videoklip do utworu pt. „Nie banglasz (remix 2013)".
Utwór to remix piosenki autorstwa TDF'a o tym samym tytule, z albumu pt. „Elliminati" (WielkieJoł 2013).
Utwór nie pochodzi z żadnej płyty.
Za produkcję odpowiada Sir Michu.
Cuty: Dj Tuniziano
Video: Kurt Rolson



Jak dla mnie idealne braggadacio, uwielbiam ostrą Wu!!!!! Jest świetna w tym co robi, hipnotyzuje treścią i ma przy tym zajebiste flow. Od lat na wysokim poziomie a utrzymać się w pl na żeńskiej scenie to nie taka prosta sprawa. Jak dobrze, że jest i przygotowuje dla nas nowy album :) Wielki Szacunek. Wdowa fo real!

oraz

Mi- La  która całkiem niedawno podpisała wymarzony papier  a "Dziwię się" to pierwszy singiel promujący solowy album Mi-Li "Miejskie Gawędy o miłości i zbrodniach", który ukaże się nakładem wytwórni MyMusic. Premiera płyty - 18czerwca 2013.

Title: Dziwie sie ;
Artist: Mi-La ;
Album: Miejskie Gawedy o milosci i zbrodniach ;
Producer: Swiety ;
Bass: Adam Gordon ;
Saxophone: Pawel Mamryk ;
Scratches/cutz: DJ Flip ;
Lyrics: Mi-La ;
Label: My Music ;
Video: Serwus Media ;
TV Network: Step Records TV



Świetny miejski numer, idealny by wkroczyć w ciepły sezon. Piękna i utalentowana z całkiem smacznym flow Mi-La. Widać jak dobrze odnajduje się przed kamerą. Dobry przekaz i idealnie dopasowany bit. Jaram się !!!!

I to są dobre wieści !!!!! Z tego co wiem duuuużo się dzieje -> czuwaj siostro i czuwaj bracie. Raperek z roku na rok przybywa i przybywa nam również legalnych płyt. Podziemie również dobrze się trzyma i obrasta w żeńską siłę. 3 legalne projekty (pełne Lp) w tym roku to już oficjalnie Gonix, Wdowa i Mi-La po drodze pewnie wyda coś Lilu oraz Guova :) Mam nadzieję, że podziemie zasypie nas również krążkami :) Liczę na masę klipów, videoblogów, kolaboracji, koncertów i całej pięknej otoczki. W tym roku również powstanie damski cypher -> sprawdzone info ;)

U.N.I.T.Y

One love

Mcillo

Brak komentarzy: